Informácia pre študentov

Hromadia sa nám požiadavky na aktiváciu účtov. Riešenie: Ak máte účet aktívny a prihlasujete sa do systému MAIS nie je potrebné a ani možné si už účet aktivovať. Do Office365 sa prihlásite tými istými údajmi a za prihlasovacie meno doplníte @studentszu.sk a postupujete podľa návodu Prvé prihlásenie do Office365

Informácia k aktivácii účtu Office365 – nové heslo

Ak ste požiadali o prihlasovacie údaje do Office365 počkajte prosím 60 minút od doručenia kým prebehne synchronizácia systémov. Až potom je možné si účet aktivovať. Dôrazne doporučujeme si zmeniť heslo a skontrolovať osobné údaje v Správe identít. Ak si heslo zmeníte, počkajte 30 minút kým sa aktivuje. Upozorňujeme, že heslo si môžete meniť iba raz…

Informácia k tvaru mailových adries zamestnancov

Vážení kolegovia. Chceme Vás upozorniť, že tvar e-mailovej adresy zamestnancov SZU je: meno.priezvisko@szu.sk Tvary ako: m.priezvisko@szu.sk alebo mpriezvisko@szu.sk sú označené ako neexistujúca e-mailová adresa. E-mailové adresy nesmú obsahovať diakritiku a musia byť celé. Na neúplné alebo na adresy s diakritikou nebude správa doručená! A ešte pripomienka: vždy uvádzajte „predmet správy“ – správy bez „predmetu“ môžu…

ONLINE technická podpora

Vážení kolegovia. Dávame vám do pozornosti a doporučujeme, aby ste nás pre komunikáciu v prípade technických problémov kontaktovali prioritne cez ONLINE CHAT. Nájdete ho na stránke OIT vpravo dole. V prípade, že sme OFFLINE vyplňte krátky formulár a budeme Vás kontaktovať hneď ako to bude možné.