• V prípade, že ste študentom univerzity a neviete svoje prístupové údaje musíte kontaktovať technickú podporu OIT. Vyplníte formulár “Žiadosť o prístupové údaje – študent” a ak je Vaša žiadosť opodstatnená obdržíte prihlasovacie údaje na e-mail, ktorý zadáte do žiadosti. Kontaktný e-mail, ktorý zadáte do žiadosti nesmie byť v doménach @szu.sk a studentszu.sk a musí byť funkčný.
  • V prípade, že ste sa už prihlásili do univerzitného informačného systému MAIS, už máte konto v Office365 vytvorené. Jediný rozdiel je v tom, že v prípade prihlasovania do Office365 je prihlasovacie meno do MAISu doplnené o “@studentszu.sk”. Reálne teda vyzerá: prihlasoveciemeno@studentszu.sk Heslo je také isté ako do MAISu. Keď na prihlasovacej stránke zadáte svoje prihlasovacie meno, systém Vás overí a zobrazí sa Vám nápis „studentszu.sk“ a až potom zadávajte heslo. Nie skôr! V závislosti od Vášho internetového pripojenia to môže trvať aj pár sekúnd.
  • Je možné, že aj tak sa nebudete vedieť prihlásiť do systému. V tom prípade kontaktujte technickú podporu OIT pomocou formulára “Problém s prihlásením do Office365 – študent”.

Ak budete postupovať podľa hore uvedených inštrukcií, Vaša žiadosť a riešenie problému bude vyriešená do 24 hodín v pracovných dňoch. Dôrazne Vás ale žiadame, aby ste nevypĺňali viac formulárov ako jeden z uvedených. V prípade duplicitnej požiadavky môže byť Vaša žiadosť zamietnutá, resp. posunutá v poradí za jednoznačné žiadosti.